Przyklejony Wzór podania, wymogi i zasady!

Dyskusja w 'Sprawy dotyczące serwerów' rozpoczęta przez użytkownika inu, 16 Marzec 2015.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. inu

    inu Administrator GamesBoard Staff Member Administrator

    Wiadomości:
    3 764
    Docenione treści:
    992
    Wymagania na stanowisko Pomocnika na serwerach GamesBoard:
    - ukończone 14 lat, mutacja i posiadanie mikrofonu
    - odpowiednia frekwencja na serwerze (min. 3 godziny dziennie)
    - perfekcyjna znajomość zasad gry oraz regulaminu serwera oraz regulaminu forum
    - mile widziane doświadczenie w adminowaniu
    - aktywność na forum (zarówno przed jak i po złożeniu podania)

    Tytuł tematu: Podanie na pomocnika - Twój nick na serwerze
    Wzór:
    Kod:
    Nick:
    Imię:
    Wiek:
    *Mutacja: (T/N)
    *Mikrofon: (T/N)
    Doświadczenie w adminowaniu:
    Znajomość podstawowych komend: (1-10)
    Znajomość Minecrafta: (1-10)
    Chęć nauki nowych umiejętności: (1-10)
    Byłeś już w administracji GamesBoard: (T/N)
    (jeśli byłeś to: jaki miałeś nick, dlaczego już nie jesteś):
    Dodatkowe informacje o sobie:
    
    * - wymagane do akceptacji podania

    Jak powinno wyglądać podanie:

    Kod:
    Nick: Twoj_nick
    Imię: Twoje_imię
    Wiek: Twój_wiek
    *Mutacja: (T/N)
    *Mikrofon: (T/N)
    Doświadczenie w adminowaniu: Twoje_doświadczenie 
    Znajomość podstawowych komend: (1-10)
    Znajomość Minecrafta: (1-10)
    Chęć nauki nowych umiejętności: (1-10)
    Byłeś już w administracji GamesBoard: (T/N)
    (jeśli byłeś to: jaki miałeś nick, dlaczego już nie jesteś):
    Dodatkowe informacje o sobie: Informacje_o_Tobie
    


    Zasady oceniania podania:
    - tylko administrator z wyższą rangą ma prawo do oceny bez podawania argumentów. Reszta musi uargumentować swoje oceny!
    - odpowiadanie pod własnym podaniem jest ograniczone, ale dozwolone. Osoby które upominają takową osobę otrzymają ostrzeżenie, lub usunięcie owego posta.
    - ocena podania wg bezsensownych argumentów nie jest liczona jako ocena!
    - podawanie argumentów na podstawie poprzednich postów np. "Jestem na NIE, powody wyżej" nie jest liczona jako ocena!
    - osoby, które są na nie, ponieważ „nowy na forum/nowy”, dostaną ostrzeżenie na Forum. Członkowie Administracji - upomnienie (Kilkukrotne upomnienie (3x) grozi degradacją)

    Posty które nie są liczone jako ocena mogą zostać usunięte przez moderatora forum!

    Podanie które nie będą spełniały podstawowych wymagań będą odrzucane.
    Pamiętaj o odpowiednim tytule podania!
    Aktywność na forum OBOWIĄZKOWA!
     
    Last edited by a moderator: 27 Marzec 2018
    xGradu, brunoplo, Flash3050 and 26 others like this.
  2. Matti

    Matti Pogromca Ameb Staff Member Administrator

    Wiadomości:
    8 751
    Docenione treści:
    3 051
    Aktualizacja 05.08.2016
    Zmodyfikowałem wymagania.
    Od teraz potrzebne jest minimum 50 postów na forum. Posiadanie konta na forum minimum od 3 miesięcy.

    Dodatkowo zmieniony został proces przyjmowania:
    1. Osoba chcąca dostać się do administracji musi spełniać wymagania napisane w poście battle.
    2. Poprawnie złożone podanie musi otrzymać minimum 20 pozytywnych odpowiedzi z czego 5 musi zostać napisanych przez aktualnych członków administracji.
    3. Następnie osoba (jeśli ma pozytywne odpowiedzi) zapraszana jest na rozmowę na nasz Discord.
    4. Podczas rozmowy trzeba pokazać się z najlepszej strony. W większości przypadków wyrzucam z kanału w ciągu 30 sekund, jeśli ktoś zamula. Szanujcie swój i mój czas.
    5. Przyjęta osoba dostaje wstępne uprawnienia na 7 dni. Jeśli w tym czasie nauczy się wszystkiego co potrzebne i nie będzie na nią skarg to otrzymuje rangę Pomocnik.
     
    Last edited by a moderator: 20 Listopad 2016
  3. Plajer

    Plajer Junior Admin Staff Member Junior Admin

    Wiadomości:
    3 923
    Docenione treści:
    3 123
    Aktualizacja 25.10.2016
    - Od teraz te wymogi rekrutacyjne dotyczą wszystkich serwerów GamesBoardu.
     
  4. Plajer

    Plajer Junior Admin Staff Member Junior Admin

    Wiadomości:
    3 923
    Docenione treści:
    3 123
    Aktualizacja 14.05.2017
    - Usunięto poprzedni temat z wymogami i zaktualizowano powyższy
    --- Post updated ---
    Aktualizacja 17.12.2017
    Do ewentualnego przeniesienia do regulaminu forum.
    Do tematu zostaje dodany podpunkt zasady oceniania. W nim są napisane punkty których należy przestrzegać pisząc ocenę podania.

    Miałem dodać to wcześniej ale zapomniałem.
     
    Matti, P3COR, Sheisur and 2 others like this.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć tę stronę

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice