Witaj na GamesBoard.pl!

Zarejestruj się już teraz i uzyskaj dostęp do pełnej zawartości GamesBoard.pl

Problem z zapisem gry Euro Truck Simulator 2

M

Madri

Gość
Witam, mam pewien problem z zapisem gry (Euro truck simulator 2).
Mianowicie kiedy zapisuję grę i następnie wchodzę do folderu gdzie ten zapis powinien się znajdować no to... nie ma go tam. Najlepsze jest to, że jest tam mnóstwo zapisów, ale każdy zapis jest z tej samej daty (data zainstalowania gry), kiedy robie nowy zapis on się już nie pojawia w folderze są cały czas te same zapisy. Próbowałem zapisywać w konsoli poprzez komendę też nic, odinstalowałem grę po zainstalowaniu nadal były te same zapisy nie wiem już jak mam to naprawić a bardzo tego potrzebuje. W grze te zapisy są mogę zapisywać i wczytywać, nie znikają, no ale mi zależy, aby je znaleźć w folderze. Wybaczcie, jeżeli ten problem jest banalny do rozwiązania, ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach...

Matti

Pogromca Ameb
Członek ekipy
Administrator
Nie wiem dokładnie jak wygląda to w ETS ale często zapisy gier są tworzone w folderach znajdujących się w dokumentach użytkownika Windows. Poszukaj i pewnie tam te zapisy są trzymane. Skoro gra je widzi to muszą gdzieś być na dysku.

Madridista1902

Startujący
Nie pisałbym tutaj gdybym wszystkiego dokładnie nie przeszukał no ale fakt nie wspomniałem o tym.. Niestety nie moge tego znaleźć w dokumentach użytkownika sa te same zapisy nie pojawiają sie nowe :/

Matti

Pogromca Ameb
Członek ekipy
Administrator
Popatrz np. w Partycja systemowa (domyślnie dysk C) > Pliki programów (x86) lub Program files > Steam > steam

Madridista1902

Startujący
Już wszystko ogarnięte. Okazało się że musiałem po prostu w menu gry wyłączyć zapisywanie w chmurze... Wybaczcie ale myślałem że to grubsza sprawa a zapomniałem że przecież jest jeszcze coś takiego jak Steam Cloud :p Dzięki za pomoc :)

Statystyki forum

Wątków
20,071
Użytkownicy
9,791
Najnowszy użytkownik
TheUnknown21

Premium news