Balala Games zaprasza na YT :)

Dyskusja w 'Mój kanał' rozpoczęta przez użytkownika Balala Games, Lip 11, 2017.

1. Balala Games

Balala Games Startujący

Docenione treści:
    1
    Cześć!

Serdecznie zapraszam do śledzenia nowego kanału Balala Games ( http://bit.ly/2uV2vYv ).
    Ja nazywam się Piotrek i graniem w gry zajmuję się rozrywkowo niemalże od 20 lat (mam 26), jednak dopiero niedawno poczułem inspirację i postanowiłem otworzyć kanał na YT. Wszystko wygląda bardzo skromnie ale będę starał się na bieżąco budować zawartość kanału.

Obecna seria: Prey 2
    Pozostałe gameplaye: Move or Die, Dead By Daylight
    (pierwsza playlista, od maja 2017)

Serie są (moim zdaniem) o tyle ciekawe, że nie nagrywam ich solo, a z innymi balalatorami ;)

Do zobaczenia na kanale :)

Ostatnio edytowany: Lip 11, 2017
  2. Balala Games

Balala Games Startujący

Docenione treści:
    1
    Cześć :)
    Minęło trochę czasu już, a mój kanał poszerzył się o kilka serii, kolejne już w drodze.
    W międzyczasie zapraszam wszystkich do obejrzenia krótkiego montażu promującego Balala Games. Zapraszam ponownie do subskrypcji !

3. Balala Games

Balala Games Startujący

Docenione treści:
    1
    Dobry wieczór!
    Wszystkich fanów Bioshocka zapraszam do obejrzenia 6. odcinka z serii (wrzucę go dzisiaj), która jest moim oczkiem w głowie ponieważ uzupełniam gameplay tej fantastycznej gry o wątki fabularne z książki "Rapture". W szóstym odcinku przedstawiam dokładnie początki Franka Fontaine'a w Rapture (a raczej jego życie na powierzchni).

Osoby, które nie znają tytułu zachęcam do oglądania serii od samego początku, Bioshock to musthave bądź mustknow każdego maniaka gier!

https://www.youtube.com/playlist?list=PLetmh7UXyFzOxBxhuHOEtg4Uau-MoeEFh

4. Balala Games

Balala Games Startujący

Docenione treści:
    1
    Dzień dobry :D. Od mojego ostatniego posta doszło kilka filmów, skończona seria hellblade, trwający observer, oczywiście Bioshock oraz Dead By Daylight.