[SKYRIM] postac


Indeks witryny » Kącik gracza » Gry - ogólnie » RPG » The Elder Scrolls

Dodano: 13 kwie 2012, 21:59
Uczy się grać

Posty: 376

Potrzebuje postaci, ktora sie dosc przyjemnie gra, nie gram duzo w te gre, bo moze z 4h/week z racji braku czasu, wiec nie mam mozliwosci szukac, probowac, samodzielnie dochodzic w jaki sposob dalej rozwijac i przede wszystkim jak grac ^^

Czekam na opinie 'zawodowcow'

Mile widziany mag;>

Dodano: 13 kwie 2012, 22:13
Senior

Posty: 724

Myślę że wybór rasy i wyglądu zależy od Ciebie. Jedna postać jest świetna w jakiejś umiejętności,natomiast druga w przeciwieństwie do niej jest w tej samej czynności trochę słabsza ale za to w innej jest lepsza.
Jeżeli chcesz iść tropem Magów, to wybierz Bretonów, gdyż są oni uzdolnieni magicznie.Możesz stworzyć znakomitego maga-wojownika, w jednej ręce broń w drugiej magia. Ale gdy wybierzesz Bretona to najlepiej jest rozwijać tylko pod magię,klasyczny mag – najbardziej oczywisty wybór, dla najlepszych efektów nie zakładaj zbroi i zapomnij o broniach. W jedną rękę bierz czar ofensywny, a przyzywający lub ochronny w drugą. Skoncentruj się z początku na jednej szkole magii, a szybko zobaczysz, że przechodzisz przez wrogów jak nóż przez masło. Zwłaszcza innym magom będzie z Tobą ciężko, a to ze względu na czary magii ochronnej. Nawet gdy na początku nie masz żadnych możliwości czarowania, nie martw się ponieważ szybko się nauczysz-twoja postać ma wrodzone te umiejętności.
Umiejętności początkowe Bretona:
Alchemia: 20
Przemiana: 20
Przywołanie: 25
Iluzja: 20
Przywracanie: 20
Retoryka: 20
Bretoni to taka rasa, z którą poradzi sobie każdy początkujący. Oczywiście gdy nauczysz się magi na dobrym poziomie to możesz uczyć się innych umiejętności jak skradanie czy władanie mieczem. Będziesz wtedy postacią-idealną :)
Never look back, don't doubt tomorrow.

Dodano: 15 kwie 2012, 10:49
Uczy się grać

Posty: 376

i taka postac bez zbroi, z samymi czarami ochronnymi ustoi? ciezko narazie mam pokonac niedzwiedzia polarnego czy jakos tak ^^

Dodano: 15 kwie 2012, 17:02
Senior

Posty: 724

Na początku gry, gdy nie masz jakiś mocnych umiejętności magicznych,możesz mieć założoną zbroję, lecz nie rozwijaj swoich umiejętności pod Broń i zbroję. Jeśli chcesz iść w klasycznego maga to lepiej iść w niego na czysto- nie używaj żadnych domieszek wojownika. używaj magi zniszczenia-tak wiem będzie ciężko,ale nic łatwo nie przychodzi jeśli chce się być magiem.Rozwijaj umiejętności pod magię,a w przyszłości będziesz mógł zrezygnować ze zbroi i grać - w jednej łapie obrona w drugiej ofensywa, nie mieć żadnych problemów z przeciwnikami i cieszyć się grą czystym magiem.
Never look back, don't doubt tomorrow.

Dodano: 15 kwie 2012, 20:52
Uczy się grać

Posty: 376

w co na poczatku najlepiej ladowac pkt? jakas taktyka na kilku przeciwnikow jednoczesnie?

sorry za noobowskie pytania ^^

Dodano: 15 kwie 2012, 21:10
Aktywny
Posty: 162

Ja to się nawet bardzo do tematu nie będę włączał, bo nie grałem w SKYRIMA :)

Dodano: 15 kwie 2012, 22:12
Uczy się grać

Posty: 376

Gielak pisze:Ja to się nawet bardzo do tematu nie będę włączał, bo nie grałem w SKYRIMA :)

Oo wszelkie granice zostaly przekroczone oO zostawie ten post dla potomnych.

i jeszcze jedno +1 warn

Dodano: 16 kwie 2012, 15:54
Senior

Posty: 724

Rozumiem że wybrałeś maga. Na początku gry musisz wybrać kamienie. Są trzy, ty musisz wybrać:
Kamień Maga - Rosną o 20% szybciej umiejętności: Iluzja, Przemiana, Przywołanie, Zniszczenie, Zaklinanie i Przywracanie
Pierwszy,czyli kamień maga- postacie nie używają zbroi i mieczy, walczą samą magią
Jest pięć szkół magii: Przemiana, Przywołanie, Zniszczenie, Iluzja, Przywracanie.
Każde z istniejących zaklęć należy do jednej z tych szkół. Wyjątkową ścieżką magii, używaną do tworzenia przedmiotów, jest Zaklinanie.
Magia, jest często określana mianem "many" lub "energii". Wykorzystywana jest do rzucania zaklęć. Poziom posiadanej magii zależy od wysokości poziomu twojej postaci. Awansując na kolejne poziomy możesz dodać 10 punktów do puli Magii lub jednego z dwóch pozostałych atrybutów.
Każde zaklęcie ma przypisany odpowiedni poziom trudności.
-Nowicjusz (poziom umiejętności: 0)
-Uczeń (poziom umiejętności: 25)
-Czeladnik (poziom umiejętności: 50)
-Ekspert (poziom umiejętności: 75)
-Mistrz (poziom umiejętności: 100)
Każda ze szkół magii posiada perk odpowiadający za oburęczne rzucanie zaklęć. Bez perka również można władać magią w obu rękach lecz słabszy jest efekt.
Jakieś sztuczki magiczne, kombinacje? hmmm jest wiele. Poszperaj na forach specjalnych do Skyrima to znajdziesz wszystko na temat perków :)
Never look back, don't doubt tomorrow.

Dodano: 16 kwie 2012, 18:54
Aktywny
Posty: 162

Usunąłem zbędne posty- odbiegające od tematu.
//Ashuan